Revistes i publicacions

Àmbits de psicopedagogia
Psicopedagogia i educació. S’adreça a professionals de la psicologia educativa, psicopedagogs, mestres i professionals vinculats al món educatiu. Articles d’accés lliure.

Articles
Didàctica de la Llengua i de la Literatura. Instrument de formació permanent dels professionals de l’ensenyament de la llengua, un espai d’intercanvi i de coneixements, opinions i recerques.

Aula d’infantil
Reflexions, recursos didàctics i experiències pedagògiques d’educació infantil (0-6 anys)

Aula de innovación educativa
Didàctica general. Reflexions, recursos didàctics i experiències pedagògiques per a l’educació primària i secundària.

Aula de secundària
Revista bimestral dirigida al professorat de secundària. Eines de tutoria i orientació, reflexions i recursos de didàctica.

Cavall Fort
Còmics, contes, articles, reportatges, jocs, propostes d’activitats… per a lectors de 9 a 15 anys.

Ciències
Revista bianual d’accés obert sobre l’ensenyament i aprenentatge de les ciències. Pràctiques educatives, reflexions i recerques en els diferents nivells escolars. UAB.

CLIJ
Revista d’anàlisi de la literatura infantil i juvenil. Anàlisis d’obres, autors/res, gèneres, animació a la lectura, ressenyes de novetats, llibres premiats.

Cuadernos de pedagogía
Revista mensual d’actualitat en l’ensenyament en forma d’experiències, articles d’opinió, entrevistes, reportatges, legislació, propostes innovadores i ressenyes bibliogràfiques.

El diari de l’educació
Espai de periodisme d’educació.  Anàlisi, reflexió i l’intercanvi de tota la comunitat educativa dels territoris de parla catalana.

Faristol
Revista del Consell Català del llibre per a Infants i Joves. Dirigida als mediadors i lectors per informar de l’actualitat del llibre en català. Articles d’accés lliure.

Fòrum
Revista d’organització i gestió educativa, dóna pautes per lluitar contra la cultura de la improvisació, la desorganització, la burocratització i la ignorància.

Guix
Des de 1997, Guix es manté fidel a la tradició educativa i dona suport a la renovació educativa pedagògica a través de la reflexió i la pràctica.

Infància
Revista de l’Associació de Mestres Rosa Sensat que contribueix a difondre diverses maneres d’atendre i educar  infants, des del naixement fins als 6 anys, amb articles teòrics i pràctics.

Infància a Europa
L’educació de zero a sis anys en l’àmbit europeu.

Logopedia, Foniatría y audiología
Publica articles relacionats amb els camps de la logopèdia, la foniatria i l’audiologia. Accés lliure als resums dels articles.

Llengua Nacional
Explica i defensa els valors de la llengua catalana i impulsa el seu bon coneixement, domini i ús. Articles d’accés lliure.

Namaka
Revista infantil divertida i lúdica que fomenta la lectura i la creativitat dels més petits. És bimensual i pensada per a 6 a 11 anys.

Perspectiva escolar
Revista de l’Associació de Mestres Rosa Sensat adreçada als professionals dels sistema educatiu per difondre accions educatives d’innovació i reflexions sobre l’ensenyament obligatori.

Revista de Educación
Revista electrònica de publicació científica del Ministerio de Educación y Formación Profesional español.

Revista de Educación Inclusiva
Publicació semestral amb articles sobre experiències educatives i interacció teoria-pràctica per avançar en l’educació inclusiva.

Revista Musical Catalana
Tractament de l’activitat musical catalana de música culta i popular. També publica assaigs sobre aquests temes i entrevistes als intèrprets i compositors actuals. Articles d’accés lliure.

Serra d’Or
Iniciada el 1959 amb l’objectiu de divulgar l’alta cultura. Revista de cultura dels Països Catalans.