Biblioteques escolars

La biblioteca escolar com a eina d’inclusió

Biblioteca escolar en el segle XXI. Actualització de determinats fonaments conceptuals i metodològics que poden reorientar la missió i l’actuació de la BE en el marc de la situació extraordinària creada per la COVID-19.

App BibliotquesXBM et permet descarregar el carnet de la biblioteca al mòbil, cercar activitats, gestionar els préstecs i consultar les darreres novetats de les biblioteques.

Associació Lectura Fàcil treballa per fer accessible la lectura i la informació a totes les persones, amb una atenció especial a aquelles amb dificultats lectores.

Sant Jordi a les ones. Recomanacions en podcasts dels centres de Sant Adrià de Besòs.

Recomanacions de llibres de l’alumnat de 6è de primària de l’escola Catalunya. Còmics manga, Gerónimo Stilton