Coeducació

Què és la coeducació?

La coeducació comporta la promoció d’una educació que potencia la igualtat real d’oportunitats i l’eliminació de tota mena de discriminació per raó de sexe, així com la integració de forma explícita i amb continguts d’aprenentatge de la perspectiva de gènere.

El seminari de coordinació “Coeducació en xarxa” compta amb la participació de l’Ajuntament de Sant Adrià de Besòs amb la Regidoria de Polítiques d’Igualtat i el CIOD, tots els centres de Primària, de Secundària, d’Educació Especial i el Servei Educatiu de Sant Adrià de Besòs.

Xarxa Coeducació Sant Adrià Besòs.

Vídeo de la 1a Fira de Coeducació a Sant Adrià de Besòs

Visita  enllaços relacionats amb la coeducació:

Institut Manuel Vázquez Montalbán.
Escola Catalunya.
Escola Pompeu Fabra.

Programa de coeducació, perspectiva de gènere i educació afectivosexual al currículum del Departament d’Educació.

UsApp Aplicació web del Departament d’Educació per comunicar situacions de violència.

Equitat menstrual. Guia per al coneixement sobre la menstruació.

Cartelleria violències sexuals. Guia de Prevenció de les violències sexuals en la gent jove. Departament d’Interior.

Per saber-ne més:

Recursos per a les famílies:

Igualtat de gènere.
Prevenció i detecció de la violència masclista.
Enquesta d’autoconeixement sobre com promoure la igualtat de gènere des de casa.

ODS 5 Aconseguir la igualtat de gènere i apoderar totes les dones i les nenes.

Super 3, secció Famílies i escola