RoboCAT

4a edició de la RoboCAT, el Campionat de Robòtica de Catalunya, que s’ambienta en les Revoltes dels Remences.

Els objectius del projecte RoboCAT són crear un entorn comú on compartir idees amb les persones que tenen inquietuds en l’àmbit tecnològic; fomentar la robòtica de muntatge i programari lliures; fer accessible i assequible la realització d’activitats robòtiques pels centres educatius i cívics; i potenciar el coneixement i estimació del patrimoni cultural, natural i artístic de Catalunya.

Els cursos de preparació, adreçats a mestres, professors i educadors que vulguin participar a la RoboCAT, es celebraran el dijous 27 de setembre de 2018 de 18 a 20 hores al TecnoAteneu de Vilablareix (Girona) i el divendres 28 de setembre de 2018 de 18 a 20 hores al Centre Cívic Convent de Sant Agustí de Barcelona. L’entrada és lliure i gratuïta.

El torneig local de la RoboCAT a Barcelona es celebrarà el dissabte 27 d’abril de 2019 a l’Escola St. Peter’s Barcelona. La fase territorial gironina tindrà lloc a l’Escola Bell-lloc del Pla el dissabte 4 de maig de 2019. La Gran Final de la RoboCAT 2019 es celebrarà el dissabte 11 de maig a l’Escola Els Estanys de Platja d’Aro.

Trobareu tota la informació a la pàgina web robocat.cat