Curs pilot: Competències i avaluació dels àmbits transversals

Us volem informar que des del Servei d’Ordenació Curricular s’han creat uns cursos pilot de COMPETÈNCIES I AVALUACIÓ DELS ÀMBITS TRANSVERSALS.
Aquests cursos comencen el dia 8 de gener i es digereixen específicament a les coordinacions pedagògiques dels centres.
A l’enllaç teniu informació detallada del contingut del… Llegeix més»

VIII Concurs escolar Saló Internacional del Còmic

Ja s’han publicat les bases del VIII Concurs escolar organitzat pel Departament d’Ensenyament i el Saló Internacional del Còmic. Aquest any la temàtica del concurs és “Els invents”.

Trobareu les bases del concurs i l’enllaç a la inscripció a:

BDR-Butlletí novembre 2018

Banc de recursos: La lectura font de plaer i de coneixement, en el butlletí de novembre 2018, recull  les novetats relacionades amb la lectura  durant el primer trimestre del curs 2018-19.  Recursos per l’aula sobre competència lectora, guies de lectura, educació literària, agenda, articles, pràctiques educatives , recursos del CRP i bibliografia.

Clica al Butlletí digital BDR

VIII Concurs de Cristal·lització a l’Escola

El concurs  de cristal·lització comporta tres etapes: una sessió de formació del professorat de secundària, una de treball dels alumnes als centres, i una de presentació dels resultats davant un jurat. Els millors treballs seran premiats tenint en compte aspectes cristal·logràfics i del pla de treball i de presentació.

Inscripció: fins al 3 de desembre 2018

Aquest projecte de divulgació científica està organitzat per les universitats de Barcelona, Autònoma de Barcelona, Rovira i Virgili. Més informació clicant aquí.

Pompeu Fabra a Sant Adrià de Besòs

En el marc de la celebració de l’Any Pompeu Fabra aquest novembre es faran tres activitats a Sant Adrià de Besòs:

• el monòleg “Pompeu Fabra: jugada mestra!” amb Òscar Intente, 14 de novembre+informació)
  • la conferència “Converses filològiques al tramvia” (amb Sílvia Soler, 20 de novembre, +informació)
  • i l’exposició “Pompeu Fabra: una llengua completa” instal·lada a l’Escola Pompeu Fabra (del 7 al 26 de novembre, +informació)

A més, organitzada també pel Consorci per a la Normalització lingüística

• la “Ruta Pompeu Fabra a Badalona” per a les famílies d’aquesta escola (+informació)

Webs al punt .cat. Concurs de pàgines web.

L’objectiu del concurs Webs al punt .cat és el de promoure el coneixement de competències digitals en la comunitat escolar a través de la creació de llocs web i apps. Està destinat a alumnes de Primària, ESO, Batxillerat i Graus Formatius. El concurs també vol estimular la creació de continguts digitals en català.

Inscripció (fins al 31 de gener 2019) i més informació a la seva pàgina web: http://websalpunt.cat/