1r Premi Hip-hop per la Pau

Tres alumnes de l’institut Manuel Vázquez Montalbán de Sant Adrià de Besòs guanyen el primer premi del Concurs Hip-hop per la Pau en la modalitat de centres educatius de Catalunya. La cançó “Salgamos de esta celda” s’ha enregistrat en un estudi de gravació professional.

Podeu llegir més detalls a la web de l’institut Manuel Vázquez Montalbán

Connectem amb… Som Natura!

Dues escoles de Sant Adrià de Besòs, l’escola Cascavell i l’I-E La Mina, participen en el projecte educatiu de proximitat “Connectem amb Som Natura” del Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Aquesta és la notícia de l’InfoK de TV3

Els murals pintats davant del Museu de Ciències Naturals són el resultat d’aquest projecte. Cinc escoles veïnes van rebre l’encàrrec de descobrir la biodiversitat que ens envolta i fer-ne una lectura en clau transformadora. Amb l’acompanyament del Museu i del col·lectiu Difusor, els centres educatius participants han investigat els seus entorns, hi han identificat l’empremta humana i han vehiculat les seves reflexions i propostes d’acció a través de l’art urbà guiats per Twee Muizen.
Trobareu més informació de les fases del projecte, dels participants i del procés de creació a la web del Museu de Ciències Naturals

RoboCAT 2020 – El Campionat de Robòtica de Catalunya

Des de l’Associació El Racó dels Robotaires ens informen de la 5a edició de la RoboCAT, El Campionat de Robòtica de Catalunya, que s’ambienta en els Bastaixos.
Els objectius principals del projecte RoboCAT són crear un entorn comú on compartir idees amb les persones que tenen inquietuds en l’àmbit tecnològic; fomentar la… Llegeix més»

Convocatòria Premis Recerca Jove 2019

Us informem que s’ha publicat la nova convocatòria dels Premis Recerca Jove per fomentar l’esperit científic del jovent PRJ 2019.
La convocatòria atorgarà 78 premis de 750€ als millors treballs de recerca i un reconeixement també a la feina dels centres amb 11 premis de 2.500€ a centres d’Educació Secundària de… Llegeix més»

III Jornada SC/ ApS 12-06-2019

XXIV Trobada Pedagògica a l’Hospitalet. Aprendre jugant. La ludificació al servei de l’educació i l’aprenentatge

El proper dilluns 1 de juliol de 2019,de 9:00h a 13.30h, a l’Auditori Barradas de l’Hospitalet tindrà lloc la XXIV Trobada Pedagògica de la ciutat, aquest curs amb el tema “Aprendre jugant. La ludificació al servei de l’educació i l’aprenentatge”.
Per a més informació podeu… Llegeix més»

Convocatòria pública per participar en diferents programes d’innovació pedagògica

Avui divendres 7 de juny s’ha fet pública la resolució per la que s’obre convocatòria pública per participar en diferents programes d’innovació pedagògica impulsats pel Departament d’Educació.
Com a novetat destacada ha estat publicada dins de la resolució la convocatòria del pla Mòbils.edu.
L’objectiu de la resolució… Llegeix més»

Guia de lectura Estiu 2019 (Grup de trebal LIJ del Garraf)

Us informem que ha estat publicada la Guia de Lectura de l’Estiu 2019 que ha elaborat el Grup de Treball de Literatura Infantil i Juvenil del Garraf (PFZ 2018-2019) amb recomanacions bibliogràfiques per a l’alumnat dels quatre cicles d’Educació Infantil i Primària.
Si voleu accedir a… Llegeix més»

Fotos English Day ’19

Fotos Cantata 2019