Visites en centres 2021-22. Laboratori de transformació educativa

Les Visites en Centre organitzades el curs 2021-2022 estan destinades als centres que volen conèixer com altres centres transformats donen resposta al nou paradigma educatiu. Les visites s’organitzen en dos moments, un de virtual asíncron en el que hi estan convidats tots els centres, sense inscripció prèvia, i un altre de presencial, que requereix d’inscripció.

Centres amb visites actives
Centre Població Dates de visita presencial Informació (visita virtual) Inscripció a visita presencial
Escola Sant Llàtzer Tortosa 16 de maig de 2022 Enllaç Formulari
Escola Les Savines Cervera 18 de maig de 2022 Enllaç Formulari
IE Corbatera Cornudella de Montsant 19 de maig de 2022 Enllaç Formulari
Institut Jaume Cabré Terrassa 19 de maig i 2 de juny de 2022 Enllaç Formulari
Escola Fluvià Barcelona 20 i 27 de maig i 3 de juny de 2022 Enllaç Formulari (inscripcions tancades)
Escola Bressol Can Serra Cardedeu 24 de maig de 2022 Enllaç Formulari
IE Barnola Avinyó 24 de maig de 2022 Enllaç Formulari
Escola Edumar Castelldefels 25 i 26 de maig de 2022 Enllaç (En construcció) Formulari
Institut Pau Claris Barcelona 27 de maig de 2022 Enllaç Formulari
Escola Collserola Sant Cugat del Vallès 27 de maig de 2022 Enllaç Formulari
Escola Sant Ignasi Manresa 31 de maig i 8 de juny de 2022 Enllaç Formulari
Escola Virolai Barcelona 1 de juny de 2022 Enllaç Formulari
IE Josep Maria Xandri Sant Pere de Torelló 1 de juny de 2022 Enllaç Formulari
IE El Temple Tortosa 1 de juny de 2022 Enllaç Formulari
Escola Carme Auguet Girona 7 de juny de 2022 Enllaç Formulari
Institut Doctor Puigvert Barcelona 8 de juny de 2022 En construcció En construcció

Tota la informació actualitzada a #visitesLab 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>