Connectem amb…Bebès animals!

L’I-E la Mina participa en el projecte Connectem amb… del Museu de Ciències Naturals, enguany partint de l’exposició Bebès animals. Aquesta exposició convida a investigar sobre el joc com a procés vital. Els animals juguen? Per què ho fan? Com ho fan? Els serveix d’alguna cosa?

L’alumnat de 1r de l’escola La Mina van iniciar el projecte al mes de febrer fent una visita a l’exposició per a conèixer de més a prop el joc dels animals i van marxar a l’escola amb un repte: investigar els jocs que es juguen a l’entorn  i crear un joc nou a partir de les seves idees.

La feina realitzada pels centres que han participat en el Connectem d’enguany, acompanyats amb l’expertesa de Xavier Moratonas de Lu2, s’ha materialitzat en 8 jocs de taula nous. La trobada de cloenda per presentar i compartir els jocs es va realitzar el 5 de maig.  Podeu veure tota la informació del procés de la creació d’aquests jocs a Connectem amb Bebès animals.