Setmana Bio per l’alimentació ecològica

La Setmana Bio per l’alimentació ecològica d’enguany s’adapta a la situació actual i informarà i difondrà la producció i alimentació ecològica de manera virtual, del 15 al 25 d’octubre.

En aquesta nova etapa es continuarà amb les cinc famílies d’activitat, les visites a operadors ecològics virtuals, activitats comercials, activitats gastronòmiques i restauració, activitats de divulgació i activitats a l’escola.

L’objectiu és que els productors i elaboradors de productes ecològics, entitats i organitzacions interessades, administracions locals, escoles i centres docents, biblioteques, restaurants, minoristes, grans superfícies, etc, puguin organitzar aquella activitat que millor s’adeqüi a les seves necessitats, sempre dins dels objectius generals de la Setmana Bio.

A la pàgina web setmanabio.cat trobareu tota la informació de com poder organitzar una activitat, el formulari per poder fer la inscripció i  visualitzar totes les activitats que es realitzaran durant els dies de la Setmana Bio.