Recerkids 2020-21

El programa educatiu Recerkids organitzat per la Direcció General de Recerca de la Generalitat de Catalunya i Eduxarxa té com a objectiu apropar la recerca científica a l’alumnat de 5è i 6è de Primària.

Aquest curs se celebra la V edició del programa, i es farà amb recerques sobre el canvi climàtic, una temàtica de molta actualitat amb la qual es vol commemorar l’aniversari d’Eduard Fontserè, fundador i director del Servei Meteorològic de Catalunya.

Tenint en compte el context en què ens trobem, el Recerkids d’enguany proposa dues línies de recerca pautades, que es podran dur a terme tant a l’aula com des de casa, per tal d’adaptar-se a les diferents situacions que puguin sorgir amb els grups-classe durant el programa.

A més a més, també com a novetat d’aquest any, el programa ofereix una adaptació curricular de les recerques per a les escoles d’alta complexitat.