Conviure per aprendre

El dia 28 de gener a les 17h  webinar amb el títol DENIP 21: Conviure per aprendre. Aquesta webinar està organitzada pel Servei d’Escola i Família per a commemorar dues dates del mes de gener: el dia 21 de gener  Dia Europeu de la  Mediació i el dia 30 de gener Dia Escolar de la NoViolència i la Pau (DENIP). Més informació al programa. Podeu fer la inscripció: https://zoom.us/webinar/register/WN_rECwqXuzSLytnPLPTh_V5w.

A  la Xarxa de centres per la convivència es recullen els  centres de referència en l’aplicació de mesures per a la gestió positiva del conflicte i  a l’espai Una Comunitat Restaurativa i Resilient, hi ha recursos, entre d’altres per treballar la Comunicació NoViolenta.