XV Trobada de cant coral escolar de Santa Coloma de Gramenet Curs 2021-2022

La trobada de cant coral escolar de Santa Coloma de Gramenet és un projecte de ciutat que compta amb la imprescindible col·laboració de persones i institucions que la fan possible des de fa quinze cursos.

L’Escola Municipal de Música Can Roig i Torres contribueix cada curs amb mitjans, temps i molt de treball per part de la seva direcció i  professorat. L’Ajuntament recolza totes les iniciatives i posa al servei del projecte els seus equipaments, professionals i perseverança.

Els i les mestres de música de les escoles participants treballen conjuntament, es formen cada any i  treballen de valent amb el seu alumnat, dins del grup de treball de mestres de música de primària.  Les escoles s’esmercen perquè el seu alumnat tingui una experiència educativa i artística de gran qualitat i gaudi. Els nens i nenes canten junts i habiten com a protagonistes el Teatre i l’Auditori de la ciutat; molts per primera vegada, molts com a la gran vegada.

Moltíssimes gràcies a totes les persones que fan possible aquesta Trobada, que dura tot un any, i que persevera any rere any.

Aventures sense sortir de casa

Text de la narració i poemes:  Núria Albertí   Música: Eva Ugalde Álvarez

Participants 2022
Alumnat de 3r i 4t de: Escola Ausiàs March,  Escola Banús, Escola Fray Luis de León,  Col·legi Les Neus, Escola Mercè Rodoreda, Escola Santa Coloma, Escola Tanit, Escola Torre Balldovina i Escola Wagner

Professorat
Georgina Carrasco Ribot (Esc. Mercè Rodoreda), Eduardo Palo Jiménez (Esc. Ausiàs March), Anna Rebés Arranz (Esc. Banús), Anna Verge i Alarcón (Esc. Tanit), Jordi Puig i Gispert (C. Les Neus), Ivana Pérez Soriano (Esc. Wagner), Elisabet Puig i Maynou (Esc. Torre Balldovina), Albert-Antoni Vilardell i Carretero (Esc. Santa Coloma)  i  Andreu Serret Pedra (Esc. Fray Luis de León)

Direcció i Narració
Anna Fernández Martínez.
EMM Can Roig i Torres

Músics
Josep Maria Gironell, Piano; Àngel Pereira, Bateria. EMM Can Roig i Torres

Francesc Rovira i Suñol

Organització
Grup de treball de música de primària, Centre de Recursos Pedagògics i Escola
Municipal de Música Can Roig i Torres, de Santa Coloma de Gramenet.

Amb el suport de
l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet

La Trobada anual de Cant Coral Escolar de Santa Coloma de Gramenet és una activitat de La Mostra d’Arts Escèniques de la ciutat, dins del  Pla Educatiu d’Entorn i del Pla de Formació de Zona de Santa Coloma de Gramenet