Full informatiu. Desembre 2019

Activitats de formació. 2n i 3r trimestre

Estan obertes les inscripcions a les següents activitats de formació que es duran a terme a Santa Coloma de Gramenet:
Seminaris i cursos de diferents nivells educatius

El paradigma de la biodiversitat antàrtica

Conferències setmana de la ciència.El paradigma de la biodiversitat antàrtica: Una selva sota un desert de gel
A càrrec de Josep M Gili és Professor d’Investigació del Consell Superior d’Investigacions Científiques i treballa en l’actualitat en l’ICM

Passem el poder de l’avaluació als aprenents. Neus Sanmartí

Com millorar una activitat d’avaluació per afavorir l’adquisició d’aprenentatges competencials?
Recurs autoformatiu que proporciona orientacions per redissenyar, implementar i documentar una activitat d’avaluació.
Exemples d’activitats revisades,
amb les reflexions del professorat

Convocatòria Erasmus+ 2020

Tota la informació de la convocatòria Erasmus+ 2020 al web deSEPIE
5 de febrer a las 12:00. Projectes KA1
24 de març a las 12:00. Projectes KA2

l’Antàrtida a l’escola Tanit

L’escola Tanit de Santa Coloma de Gramenet està associada a l’Institut de Ciències del Mar en el programa MAGNET.Un dels eixos vertebradors del projecte educatiu de l’escola són els projectes científics, que enguany tenen com a temàtica l’Antàrtida.

El temps en educació

El Consell Escolar de Catalunya organitza cada any una jornada de reflexió al voltant d’un tema monogràfic d’interès general de la comunitat educativa.La jornada enguany ha girat al voltant del temps educatiu, una qüestió que està en procés de replantejament des de diversos àmbits i que genera un debat obert en el si de la comunitat educativa.