Què ens agradaria aprendre amb el nostre job shadowing i a les reunions amb el professoratAlgunes preguntes que ens interessen:– Quin és el currículum oficial i quin grau d’autonomia tenen les escoles per desenvolupar-lo? Quins són els objectius de l’aprenentatge generals? I els objectius d’aprenentatge a l’escola? – Els objectius d’aprenentatge són compartits amb els estudiants? – Els professors activen els coneixements previs, recorden la classe anterior? – Com es recullen les evidències de l’aprenentatge? – Els estudiants coneixen els criteris d’avaluació? – Com s’analitzen i interpreten les dades? – Com es retroalimenta o es fa el retorn als estudiants? – Com s’organitza l’aula per coavaluar? – Com es decideix la qualificació final dels estudiants? – Com s’organitza la comunicació amb les famílies? I entre els mateixos estudiants? – Com el seu sistema educatiu incorpora la formació permanent? – Té el seu sistema educatiu un sistema d’assessorament per al professorat? – Com incorpora el seu sistema educatiu les TAC i les TIC? – S’utilitzen les TIC i les TAC com a eina d’avaluació o són només una assignatura a avaluar (la competència digital dels professors i els estudiants)? Podem compartir amb la seva escola la nostra experiència i coneixements sobre: – El nostre procés d’ensenyament-aprenentatge. – Les nostres eines d’avaluació: Rúbriques, bases d’orientació, l’organització de l’espai, llibres i caixes com a eines de recollida de dades i planificació de l’alumne. – Instruments d’autoavaluació i coavaluació que utilitzem a l’escola. – Com tractem la diversitat dels alumnes: Dos professors a l’aula, organitzacions i horaris. Flexibilitat, treball en grups petits. – Com es comparteixen els objectius de treball amb els alumnes en base als seus coneixements previs. – Organització de la nostra formació permanent del professorat: l’avaluació com a eina d’aprenentatge. – O altres temes que els interessin. |
What we would like to learn in our job shadowing and teachers meetingsSome questions we are interested in:– How the official curriculum is and what degree of autonomy do schools have to develop it? What are the aims of learning? And the aims of learning in the school? – Are the learning objectives shared with the students? – Do teachers activate previous knowledge, remember previous class? – How are the evidences of learning collected? – Do the students represent the assessment criteria? – How are the data analysed and interpreted? – How do feedback or return to students? – How is the classroom organized to co-evaluate? – How do you decide on the final qualification of students? – How is communication with families organized? And between the students themselves and their relatives? – How does your education system incorporate long-life learning? – Does your education system have an advising system for teachers? – How does your education system incorporate ICT? – Are ICTs used as an assessment tool or are they just a subject to be assessed (the digital competence of teachers and students)? We can share with your school our experience and knowledge about:– Our teaching-learning process. – Our assessment tools: Rubrics, bases language targeting, organization of the space, book and boxes as a tool for collecting data and planning the student. – Instruments of self-evaluation and co-evaluation that we use at school. – How we look with the diversity of students: Two teachers in the classroom, organizations and timetables. Flexible, work in small groups. – How do the working objectives are shared with the students based on their previous knowledge. – Organization of our training teachers work on assessment form learning. – Or other issues you are interested in. |
Aquesta publicació és responsabilitat exclusiva del seu autor. La Comissió no és responsable de l’ús que es pugui fer de la informació aquí difosa.