Jornades d’Educació Infantil 0-6. Curs 2022-2023

XVII Jornades d’Educació Infantil 0-6 anys

Les jornades, incloses en el Pla de Formació de Zona,  van tenir lloc el 7 i 14 de març a la Biblioteca Singuerlín Salvador Cabré.

7 de març de 2023 – Conferència

Construir espais de benestar i aprenentatge a l’educació infantil. 7 de març
Tenir cura de la disposició de l’espai, de la riquesa dels materials, del respecte en les interaccions i dels cent llenguatges en la comunicació en els espais educatius és una base important per aconseguir fer del temps a les escoles un temps que aporti alhora benestar i aprenentatge als infants.

A càrrec de Montserrat Pedreira, Directora dels estudis del Grau en Educació Infantil de la Facultat de Ciències Socials de Manresa de la UVic-UCC i Directora i creadora del Lab 0_6. Creadora i responsable pedagògica d’El Niu de ciència. espai d’educació científica per a infants de fins a 6 any del Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Presentació digital de la Conferència

Referències bibilogràfiques de la Conferència

14 de març de 2023 – Presentació d’experiències

1. Viure i conviure a l’escola des dels espais i materials – EBM La Mimosa. Sant Cugat del Vallès