Full informatiu. Febrer 2017

XVII Presentació de treballs de recerca de Santa Coloma de Gramenet

dibuix_recerca

El proper dimecres 22 de febrer  tindrà lloc la XVII Presentació de treballs de recerca per part d’alumnat de 2n de batxillerat dels instituts de Santa Coloma, a la biblioteca Singuerlín-Salvador Cabré.

Aquí teniu el Programa de la presentació. Està organitzada pel grup de treball de coordinació pedagògica de secundària dels instituts de Santa Coloma, dins de Pla de Formació de Zona, i amb el suport de l’Ajuntament de la ciutat. .

images Sessió, 26 d’octubre de 2016. Conferència col·loqui amb Rosa Clar. Directora de l’institut Tordera.
Lloc: SE Santa Coloma de Gramenet
Documentació de la sessió

Sessió, 25 de gener de 2017. Presentació d’experiències
Lloc: l’INS Terra Roja de Santa Coloma de Gramenet.

Diada de l’ensenyament públic 2017. Mirades i veus de dona

logocasalcolor-bueno5

Aquest curs, el Casal del Mestre de la ciutat us proposa fer més present el paper de la dona en la nostra societat, a les escoles, instituts i centres educatius en general. Inscripcions, abans del divendres 1 d’abril.
Selecció de recursos sobre coeducació
Dones de ciència i història

Nova maleta de robòtica Lego WeDo 2.0

baixa

El CRP ha adquirit per al préstec als centres dos robots LEGO Education WeDo 2.0
El proper divendres 17 de febrer de 2017 de 13 a 14h es farà la presentació al CRP al professorat interessat per explicar les seves possibilitats didàctiques i els requisits de maquinari i programari per al seu ús. Per assistir-hi caldrà emplenar el següent formulari abans del 10 de febrer de 2017.

Jornada: Projectes, una moda? ICE- UAB

projectes

Jornada per dialogar i reflexionar sobre les diverses pràctiques d’aula sobre  les diverses pràctiques d’aula sobre projectes, a través d’espais de debat, tallers i ponències, l’equip ICE “Un enfocament global de l’aprenentatge (g9)” 25 de març.

Jornades: Experiències inclusives educatives i socials

jornades-inclusio

Des de la coordinació del Màster en Suports per a la Inclusió Educativa i Social, i en col·laboració amb l’ICE i la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB, organitza les Jornades Experiències inclusives educatives i socials els dies 17 i 18 de març.

Debat “Ara és demà”

El Consell Escolar de Catalunya us proposa fer una reflexió sincera, en profunditat i compartida amb tots els sectors de la comunitat educativa sobre el futur de l'educació

El Consell Escolar de Catalunya ha proposat fer una reflexió sincera, en profunditat i compartida amb tots els sectors de la comunitat educativa sobre el futur de l’educació.

La ciutadania pot expressar les seves opinions individualment o en nom de col.lectius, organitzacions o institucions a http://participa.gencat.cat/temes/ensenyament

Programa Sí!

Un programa d'intervenció escolar dirigit a nens i nenes de 3 a 16 anys amb un clar objectiu: demostrar que l'adquisició d'hàbits saludables des de la infància redueix els riscs de patir malalties cardiovasculars i millora la qualitat de vida en l'edat adulta.

Programa d’intervenció escolar dirigit a nens i nenes de 3 a 16 anys amb un clar objectiu: demostrar que l’adquisició d’hàbits saludables des de la infància redueix els riscs de patir malalties cardiovasculars i millora la qualitat de vida en l’edat adulta Més informació a la XTEC