Full informatiu. Octubre 2016

images
Trobada pedagògica de secundàriaTindrà dues sessions: 26 d’octubre de 2016 i 25 de gener de 2017

26 d’octubre: CAP AL TREBALL PER PROJECTES

ateneucurriculum El currículum a l’escola i a l’aula

Materials per conèixer el currículum de l’educació primària i la seva vinculació amb el dia a dia de les escoles i
de la pràctica a l’aula

PFZlogo
Consulteu les adjudicacions a les activitats de formació
a XTEC: Les meves activitats

maletaviatgera Maletes pedagògiques encara disponibles en servei de préstec

Si encara no heu fet la reserva de maletes pedagògiques podeu consultar les disponibilitats que han quedat a partir   del novembre i fer-ne la reserva per aquest curs 2016-2017.

historia

Jornada de didàcitca de la història
Del passat al futur. Vint anys de didàctica al Museu d’Història de Catalunya. 11 i 12 de novembre.

logo-socialmedia Tollbox de MschoolsPàgina molt interessant on es poden trobar diferents apps per a dispositius mòbils valorades pels
docents i classificades segons diferents criteris: nivell educatiu, matèria, sistema operatiu.