Programa Escacs a l’escola. Formació curs 23-24

Oferta de cursos de formació per al professorat en l’àmbit dels escacs educatius. L’objectiu del Programa Escacs a l’escola és utilitzar els escacs com a eina educativa dins l’horari lectiu, posant-los al servei de les diferents àrees del currículum.

Novetat: formació sobre escacs i psicomotricitat, pensada per a docents d’educació infantil i cicle inicial d’educació primària.

*Per participar als cursos Escacs a l’escola 1 i Escacs i psicomotricitat no és necessari tenir coneixements previs d’escacs.

Consulteu tots els cursos que s’ofereixen de cada modalitat, els llocs i les dates clicant aquest enllaç.

Inscripció del 8 al 24 de setembre  (Enllaç directe al cercador formació XTEC aquí)