Programa Escoles Verdes

Dins el PFZ 2018-19 a la Ribera d’Ebre s’oferta una formació d’educació per a la sostenibilitat per a tots els centres educatius.

Trobareu l’enllaç i informació sobre el curs clicant AQUI.

El Programa Escoles Verdes ofereix als centres que en formen part:
  • Assessorament tècnic proper i arrelat al territori. Consulteu www.escolesverdestarragona.com

• Formació específica: seminaris de coordinació i continuació, jornades temàtiques sobre temes concrets (ex: horts escolars, patis, canvi climàtic…etc)

• Divulgació: web de la XESC, web Escoles Verdes, Butlletí Escoles Verdes,

• Espais de Trobada i intercanvi per presentar i intercanviar experiències per a professorat i alumnes entre escoles i territoris: jornades d’intercanvi, jornades d’escoles bressol, etc.

I per tal de que pogueu tenir una visió general del Programa en l’actualitat, podeu visionar aquest vídeo 15 anys d’Escoles Verdes.

Dijous dia 17 de maig al SE-CRP, a les 17’30 h es va realitzar la primera presentació del Programa d’Escoles Verdes per part d’Imma Peñas de Cel Rogent i de l’escola de Capçanes, per a tots els centres interessats en conèixer la dinàmica d’un centre “ESCOLA VERDA” .