Premis Extraordinaris de Batxillerat

APERTURA INSCRIPCIÓ PREMIS EXTRAORDINARIS DE BATXILLERAT DE 28 DE MAIG A L’1 DE JUNY

Els Premis Extraordinaris de Batxillerat, creats l’any 1999, constitueixen el reconeixement oficial dels mèrits dels alumnes que demostren una preparació especial en aquests ensenyaments.

Es concedeix un premi extraordinari per cada 1.000 alumnes o fracció superior a 500, de segon curs de batxillerat, en el curs acadèmic immediatament anterior a aquell en què se celebrin les proves. Els alumnes que reben aquest Premi poden optar al Premi Nacional de Batxillerat.

Poden optar als Premis els alumnes que compleixen els requisits següents:

1. Haver cursat i superat els dos cursos de batxillerat.
  2. Haver finalitzat els ensenyaments de batxillerat a Catalunya en el curs que es convoquen les proves.
  3. Tenir una qualificació mitjana de tot el batxillerat igual o superior a 8,75