Nova oferta educativa del Castell de Miravet

DESCOBRIM EL CASTELL DE MIRAVET , accés a la proposta des de la web del Patrimoni Cultural Educació.

Propostes per a tots els nivells educatius i concretant el currículum competencial:

• Mirades sobre mirades per a l’educació secundària (art, tecnologia, història, llengües)
  • Explorem el castell de Miravet, proposta per a l’educació primària (matemàtiques, medi, llengua)
  • Descobrim el castell de Miravet amb els sentits, per a l’educació infantil.

Cada proposta presenta una guia per al professorat i una per a l’alumnat que també podeu consultar al CRP.

Des de l’Agència Catalana del patrimoni Cultural es desenvolupen diverses propostes didàctiques, com les visites dinamitzades al Real Monestir de Santes Creus, al castell-monestir d’Escornalbou o a la Cartoixa d’Escaladei, entre d’altres.

Propera Jornada educativa per al professorat el dia 13 de juliol a la Cartoixa d’Escaladei, prèvia inscripció a: reservesmonuments.acdpc@gencat.cat

Podeu consultar més activitats a PATRIMONI I ESCOLA.

Hi trobareu les propostes de l’Arxiu Comarcal de la Ribera i el Museu del Ferrocarril de Móra la Nova.

El 2018 celebrem l’Any Europeu del Patrimoni Cultural. Més informació aquí.

JORNADA DE MEDIACIÓ CULTURAL A COGUL, 25 de juny: Educació patrimonial i metodologies actives. Consultar programa.