Des de l’Institut de la Infància ens ofereixen recursos per a proposar MINIMONS a l’aula en 2 sessions virtuals dins el PFZ aquest mes de juny.
Continuem la formació iniciada el curs passat que hem pogut seguir des de la seva web.
Es comenten les bases per a crear un Minimon com espai de joc simbòlic no estructurat, interactiu, sensorial, creatiu, per inventar altres mons, amb elements naturals, contes i materials que obrin moltes possibilitats de jocs i exploracions.
El Minimon com espai exploratori on l’alumne aprèn i és el protagonista, exterioritzant “el seu món intern” mitjançant el joc per connectar-lo amb “el món que l’envolta”.
Les bases del CREALIJ que ens ofereix l’Institut de la Infància i que ens mostra la formadora Diana Comes ajuden al desenvolupament de tots els infants.
El procés del Minimons amb els seus objectius pedagògics consta d’unes fases i un temps mínim.
Compta amb un equip d’expertes que ens aporten contes i recursos didàctics, com ens comenta la seva directora Verònica Broinstein , que ens inspiren, entre d’altres col·laboradores com Jorgina Cazorla o Santitos Muñoz a ritme de contes, el seu bloc que seguíem.
Podem consultar les noves guies:
Guia: Minimundos y literatura
La propera sessió és dijous 16 de juny a les 18 h.
Des del CRP s’ofereix enllaç al zoom a les participants inscrites o docents interessats.