COL·LABORACIÓ ESCOLES DE LA RIBERA AMB LA “IX FIRA VI SOLIDARI EL MASROIG”

Les escoles de la Ribera d’Ebre han tornat a col·laborar amb la IX FIRA VI SOLIDARI El Masroig 2019 (8 de juny) il·lustrant les etiquetes que guarniran les ampolles de vi. Han estat unes 2650 etiquetes entre centres de la Ribera d’Ebre (14), Terra Alta (3) , Priorat (13) i el Col·legi Sant Pau de Reus. L’objectiu de l’activitat és sensibilitzar-los en els valors de la solidaritat , la comprensió, l’esperança i la il·lusió. La recaptació de la fira solidària es destina íntegrament a la investigació del càncer infantil.

Horari de la fira: matí de 10.30h a 14h i tarda  a partir de les 18h

Lloc: Bancal de l’Alegno, El Masroig.

Entre d’altres activitats es comptarà amb actuacions infantils i el sorteig de tres entrades dobles a Port Aventura entre tots els xiquets i xiquetes que han participat pintant les etiquetes.