L’ESCOLA LLUÍS VIÑAS A LA MOSTRA DE TEATRE ESCOLAR 2023

L’Escola Lluís Viñas de Móra d’Ebre participa a la XXXVII Mostra de Teatre Escolar de la Ribera d’Ebre en format virtual amb l’obra de teatre:

Títol de l’obra i enllaç: Ales d’infant

• Actors i actrius: xiquets i xiquets de I5 i 6è de primària
  • Coordinació de l’obra: Marc Fabra i Elisenda Ventura
  • Sinopsi: des de l’escola s’impulsa que l’alumnat, en els seus millors anys d’infantesa, pugui percebre amb els sentits el món que l’envolta i interactuar competencialment amb pensament crític, desenvolupant les seves capacitats bàsiques (les emocions, la cognició, el físic, la comunicació i la socialització) i també la consciència de com adquireix el coneixement a partir de les experiències que es plantegen. Amb aquesta obra podem reflexionar sobre el context social on vivim, tant a nivell proper com a nivell global. Temes com l’aigua o el treball infantil es plantegen en aquesta obra.

Us convidem a ser espectadors i espectadores de la seva obra! Cliqueu l’enllaç del títol per veure-la!