“La indústria s’obre a l’escola amb perspectiva de gènere” #divendrescoeducatiu

El Departament d’Igualtat i Feminisme en col·laboració amb el Departament d’Educació han implantat el programa “La indústria s’obre a l’escola amb perspectiva de gènere”. Aquest tracta d’apropar la indústria de proximitat a l’escola per cercar possibles futures vocacions industrials amb l’objectiu d’incrementar el nombre de dones al sector.

Aquest projecte s’ofereix als centres educatius en format sortida escolar i va dirigit per a tot l’alumnat de primària, secundària, batxillerat i formació professional.

El programa ofereix:

• Guia per a les empreses
  • Guia per a les escoles
  • Contacte entre l’empresa i l’escola per a la realització de la visita
  • Formació
  • Enquesta d’avaluació de l’activitat

Es pot participar durant tot el curs escolar. Per inscriure’s cal omplir un formulari (els enllaços es troben al final de la pàgina).