Jornada STEAMcat al Campus URV de les Terres de l’Ebre

El dimecres dia 22 de maig es va celebrar la Jornada STEAMcat al Campus Terres de l’Ebre de la URV de Tortosa.

A la trobada d’ahir va participar diferents centres de les Terres de l’Ebre i del Baix Camp. L’alumnat assistent va poder explicar a la resta de nens i nenes les seves actuacions i projectes igual que van poder escoltar i conèixer de prop les activitats dissenyades per les altres escoles.

Tanmateix, van tenir l’oportunitat d’assistir i participar en diferents tallers de modelatge i disseny 3D dirigits per l’alumnat de la URV, pel FEBlab i pel CRP del Montsià.

Els projectes elaborats per tot l’alumnat eren espectaculars, es podia apreciar el gran treball que hi havia al darrere d’aquella maqueta, presentació, etc. Són uns grans artistes!

Per concloure la Jornada STEAMcat, les organitzadores i ambaixadores de STEAMcat, la Directora del Servei Territorial d’Educació de les Terres de l’Ebre, la Sra. Montserrat Perelló i el director del Campus Terres de l’Ebre de la URV el Sr. Franscisco Javier Ferré Albendea van concloure l’acte fent entrega dels diferents diplomes a les escoles participants.