Jornada d’Educació Infantil Terres de l’Ebre

25 de febrer a Tortosa, Campus URV Terres de l’Ebre, de 9,00h a 14,00h

XV Jornada d’Educació Infantil Terres de l’Ebre – Mirada Atenta a l’educació infantil. Aprenentatge amb sentit.

Inscripció oberta.

Consulteu el programa detallat a la web de la URV.

PROGRAMA:

09.15 h. Inauguració de la jornada.

09.30 h. Sra. Elisabet Aznar. Directora del CESIRE. Sra. Anna Panisello. Tècnica docent del CESIRE. “Experiències d’Aprenentatge amb sentit: Infants crítics i socialment compromesos”.

10.30 h. Escola Consol Ferré (Amposta). “Com m’imagino la gent que viu al costat de casa meva?”.

11.15 h. Descans.

11.45 h. Escola Sant Jordi (Vilanova i la Geltrú). “L’hort i el galliner a infantil.”

12.30 h. Escola de Pràctiques (Tarragona). “Repte a P5: Venir a l’escola en bicicleta”.

13.15 h. Cloenda de la jornada.