Intercanvi final XARXA TRANSFORMACIÓ EDUCATIVA

Dimecres 16 de juny vam compartir les experiències dels centres participants a la Xarxa de Transformació Educativa amb les Terres de Ponent, Camp de Tarragona i Terres de l’Ebre.

Des de les Terres de l’Ebre es van presentar les següents experiències, com a bones pràctiques dins la xarxa:

• Aliança de centre. “Som memòria. Fem visible lo invisible” des de l’Escola St. Llàtzer de Tortosa.
  • “Enfocament de l’avaluació en els racons d’aprenentatge” des de l’Escola Cinta Curto de Tortosa.
  • “Projecte FER. La cooperativa d’alumnes com a projecte interdisciplinari” des de l’Escola del Poble Nou del Delta.
  • “L’infant al centre de l’aprenentatge” des de l’Escola Puig Cavaller de Gandesa.

En total es van compartir més de 25 experiències. Des del CRP vam coordinar una sala. Des de la Ribera van participar centres com la ZER Font de l’Aiguadí.

L’Institut-Escola 3 d’Abril de Móra la Nova també està en aquest procés del PAcTE, eines per al canvi.

La nostra dinamitzadora territorial, Maite Garcia, ens va també donar el toc final amb el lema del lideratge UBUNTU. El conte africà que aporta la idea de la felicitat del grup: “ Com un de nosaltres pot ser feliç si els altres estan tristos?”

Els nostres companys i companyes de l’escola Enric Grau Fontseré estan com a centre referent i facilitador de la Xarxa del Laboratori de Transformació Educativa .

El dijous dia 17 es va realitzar la sessió del Laboratori amb la comunitat de facilitadors, amb la ponència del Dr. Dr. Jaume Funes per avançar en la transformació i

“Garantir l’autonomia, el pensament crític i la comunicació a la Comunitat Educativa”

Felicitats a tots i totes les que treballeu per la transformació educativa i ho compartiu !

Tots i totes avancem per a la millora educativa !!

Des del CRP estem al vostre costat !