Inici Seminari Biblioteques Escolars de la Ribera d’Ebre

Dimecres dia 25 d’octubre iniciem el seminari de biblioteques escolars dins el PFZ de la Ribera d’Ebre a la sessió realitzada a la Biblioteca Comarcal Artur Cot i Miró de Móra d’Ebre de 17’30 h a 19’30 h.

Donem la benvinguda a les noves coordinadores de biblioteca dels centres docents i compartim com realitzem el préstec i la difusió d’activitats des de la biblioteca escolar.

Intercanviem idees de dinamització de la biblioteca escolar, especialment les dedicades a l’animació lectora, com són els ajudants de biblioteca i la celebració del Dia de la Biblioteca.

Aquí tenim exemples d’activitats amb l’alumnat del Dia de la Biblioteca:

Seguidament la bibliotecària Helena Grau ens apropa a la selecció de llibres de LIJ recomanats per diferents temàtiques que ens exposa amb propostes de dinamització per a l’alumnat.

Llibres recomanats BC seminari biblioteques escolars Ribera d’Ebre

La col·laboració de la Biblioteca Comarcal i la xarxa de biblioteques públiques és primordial per al suport a les biblioteques escolars de la comarca.