Dia mundial de la biblioteca

24 d’octubre : Dia mundial de la biblioteca

Des de les biblioteques escolars commemorem al mes d’octubre el dia de la biblioteca.

Cada curs compartim activitats al seminari de biblioteques escolars de la Ribera d’Ebre que iniciem el darrer dimecres del mes d’octubre.

Us compartim la proposta del Programa de Biblioteques Escolars que trobareu en aquest enllaç del BESCAT per a realitzar lectures i exposicions virtuals o presencials sobre llibres que parlin de biblioteques.

Aquí anunciem que posem fi al bloc de biblioteques escolars de la Ribera d’Ebre que va complir 10 anys el curs passat i va sorgir de l’inici del seminari amb l’aportació dels centres puntedu de la comarca. Continuarem compartint les propostes i bones pràctiques de biblioteca escolar des d’aquest Nodes, enllaç categoria “biblioteca escolar”.

BON MES DE LA BIBLIOTECA !!