5 MAIG DIA MUNDIAL HIGIENE DE MANS. ACTE INSTITUCIONAL RIBERA D’EBRE 2022

Acte institucional per celebrar el Dia Mundial de la Higiene de Mans a la Ribera d’Ebre realitzat a les 18h del dijous 5 de maig de 2022 al pati de l’Escola Lluís Viñas i Viñolas de Móra d’Ebre. La directora de l’Escola Lluís Viñas va donar la benvinguda a l’acte i a continuació  es van fer parlaments des del Consell Comarcal a través de la seva Presidenta Sra.Gemma Carim, del  Departament de Salut a través de la Dra.Sra Sònia Loran, des de la Fundació Obra Social La Caixa  i Departament Educació a través de la Directora del CRP Ribera d’Ebre Sra. Joana Vernet. Es va destacar la importància d’una activitat pedagògica que fa incidència en la millora de la salut i que aquests últims anys hem vist que és tan important.

Deu centres de la nostra comarca s’han afegit a la commemoració i han realitzat activitats amb el seu alumnat. L’alumnat representant de les classes de 1r de primària de les escoles participants va fer una demostració del taller amb l’ajuda de les infermeres (Sra. Núria Allende i Sra. Yolanda Llauradó), va explicar en què consistia la creació realitzada i va recollir els obsequis de La Caixa i Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre.

Us presentem un petit recull dels treballs i us animem a que visiteu l’exposició del mural a la Biblioteca Comarcal de Móra d’Ebre durant el mes de maig. Posteriorment el tindrem exposat a la seu del Servei Educatiu Ribera d’Ebre. Cliqueu aquí per veure la presentació