Participants FORUM ESCOLES VERDES Móra d’Ebre

Dimecres 22 de març al Teatre La Llanterna, de 9 h a 16 h,  es realitza el primer fòrum d’escoles verdes a Móra d’Ebre.

Des del Programa d’Escoles Verdes s’organitza el FÒRUM D’ESCOLES VERDES RIBERA, TERRA ALTA I PRIORAT amb la participació dels centres docents riberencs.

Les escoles verdes de la Ribera que hi exposen són:

-ZER Font de l’Aiguadí: escola Pàmies de Ginestar i escola de Rasquera

-ZER Benissanet-Miravet: escola Roc Llop i Convalia de Miravet i escola Antoni Nat de Benissanet

-Col. Sta Teresa de Móra d’Ebre

-Esc. Josep Riba de La Serra d’Almos

Junt a altres escoles verdes del Priorat i la Terra Alta.

En total 15 centres docents amb alumnat participant.

Enllaç al Programa del fòrum ESCOLES VERDES Móra d’Ebre 22 març 2023

Tots els equips directius de les escoles de la Ribera  estan convidats a la primera part de benvinguda i obertura del mercadet d’experiències.