Biblioteca Escolar Virtual a la ZER Benissanet-Miravet

Al Seminari de Biblioteques Escolars de la Ribera, Diana Serres i Lourdes Solé exposen l’entorn virtual de lectura que des de la Comissió de Biblioteca de la ZER Benissanet-Miravet han elaborat.

Uns recursos per la lectura diària a cada cicle a partir d’un clic dins l’aula virtual que enllaça amb el catàleg Epergam en línia de cada Biblioteca Escolar amb recomanacions lectores i propostes de lectura en digital.

Des de la commemoració d’Artur Bladé, escriptor local, fins l’apadrinament lector virtual.

Enllaç a l’article de la seva web, aquí. Si cliqueu al Genially podeu accedir a cada proposta lectora.

Felicitem a la ZER per aquesta proposta, incentivant la lectura a l’escola i la competència digital !