18a EDICIÓ CONCURS CONSUMÓPOLIS “A internet, et creus tot el que veus?”

Agència catalana de consum. 18a edició concurs Consumópolis sobre consum responsable adreçat a centres escolars de tot Catalunya i arreu de l’Estat. Es desenvolupa en dues fases, una estatal i una segona autonòmica.

Lema: A Internet, et creus tot el que veus? , el treball en equip és la realització d’un vídeo, l’objectiu del qual serà convèncer al seu entorn escolar, familiar i social de la necessitat d’utilitzar de forma responsable Internet, donant a conèixer les bones pràctiques en aquesta matèria.

Inscripcions: cal registrar-se  https://consumopolis.consumo.gob.es fins el 22 de febrer de 2023.

Tota la informació, fases i preguntes freqüents…cliqueu aquest enllaç.

Per a més informació adreceu-vos a l’Escola del Consum de Catalunya: aula.consum@gencat.cat.