XXIX JORNADA DE REFLEXIÓ DEL CONSELL ESCOLAR DE CATALUNYA “L’ús del català a l’educació”

L’ús del català a l’educació” XXIX Jornada de reflexió del Consell Escolar de Catalunya

Data i horari: Dijous 2 de desembre, de 17h a 19.30h

Inscripcióaquí

Jornada de reflexió sobre l’ús de la llengua catalana als àmbits educatius. Qualsevol interacció que es fa els centres té un component educatiu, per tant, la reflexió lingüística no pot quedar al marge del procés educatiu. Els objectius són reflexionar sobre l’estat de la qüestió i proposar un seguit de mesures a fi de capgirar la situació de minorització actual de la llengua que es presentarà a la jornada de reflexió.