VIDEOTRUCADES…REFLEXIONS I RECOMANACIONS

En aquests mesos de confinament i treball telemàtic s’han generat dubtes i qüestions al voltant de les videotrucades. Una de les tasques que es recomana fer de cara al curs 20-21 és establir unes pautes de com les utilitzarem amb l’alumnat i entre el personal docent. El que sí que hem de tenir clar és que les mesures de seguretat que s’han de prendre són molt importants, ja que s’està entrant en la intimitat tan d’alumnat com de docents.

És molt important partir del document d’orientació als centres  L5/PLA D’ACCIÓ DE CENTRES EDUCATIUS: ÚS RESPONSABLE A INTERNET publicat el 27/4/2020 i el document DINAMITZACIÓ DE VIDEOCONFERÈNCIES publicat a l’Xtec #centreseducatiusenlínia

Hem preparat tot un recull de reflexions, consells i recomanacions que desitgem siguin de la vostra utilitat.

WEBS DE SEGURETAT INTERNET A TENIR COMPTE:

INTERNET SEGURA.CAT

GUIES BÀSIQUES DE L’AGÈNCIA CATALANA DE PROTECCIÓ DADES.

PUBLICACIONS referents a INTERNET SEGURA del nostre CRPaquí