Taller d’Altes Capacitats

Taller adreçat al professorat de Primària i Secundària, en dimarts tarda de 17’30 h a 19’30 h. (4 sessions)

LLoc: Institut-escola 3 d’Abril de Móra la Nova

Inici: 30 d’abril

Del 30 d’abril al 28 de maig es realitzarà aquest taller amb la finalitat de conèixer estratègies i disposar d’eines  per a donar millor resposta educativa a cada alumne/a, atenent la diversitat de l’aula, d’acord amb les característiques, possibilitats i capacitats personals concretes de l’alumnat amb altes capacitats intel·lectuals. S’aprofundirà en els instruments d’identificació i detecció de l’alumnat d’altes capacitats amb propostes d’intervenció a l’aula orientades a la millora.

Inscripció oberta fins el dia 5 d’abril, clicant a aquest enllaç .

Recordeu que des de XTEC tenim moltes orientacions: http://xtec.gencat.cat/ca/curriculum/sep/altescapa/

pfz