Seminari MESI 22-23

Aquest curs diversos professionals de suport a l’educació inclusiva han participat al seminari MESI que hem finalitzat aquest tercer trimestre dins el PFZ de la Ribera d’Ebre.

S’han treballat diferents temes com el nou currículum de primària, la col·laboració en la implementació de mesures i suports universals en els centres, el DUA, Suport visual i SAAC.

S’ha realitzat també un intercanvi d’experiències entre els diferents professionals presentant diferents mesures universals implementades en els diferents centres educatius.

Els centres que han participat al seminari són l’escola Lluís Viñes i Viñoles de Móra d’Ebre i  l’IE 3 d’Abril que ens han explicat com treballen i organitzen els ambients als seus centres, l’escola Marcel·lí i Domingo de Tivissa que ens han compartit com fan l’apadrinament lector i donen veu a l’alumnat , la ZER Benissanet-Miravet ens han presentant les caixes d’aprenentatge,  l’Escola Sant Miquel d’Ascó  ens ha parlat dels espais d’aprenentatge i el projecte de Mindfulness i l’escola Enric Grau Fontseré que ens han parlat de l’ambient snoezelen i l’ambient socioemocional. El col·legi Santa Teresa també  ha participat de les sessions del seminari.

Gràcies a tot@s els participants, ens retrobem el curs vinent.