RECURS UNICEF: MAPA DE PAU MENTAL #DiaEscolardelaNoViolènciailaPau

En motiu del  «Dia Escolar de la No Violència i la Pau», UNICEF proposa una activitat per crear un mapa d’emocions i sensacions i ajudar els personatges a conèixer-se més bé i a relacionar-se en pau amb altres persones: Mapa de pau mental

La introducció del joc diu així: Una tribu de trols ens ha demanat ajuda: volen sortir de les seves coves i adaptar-se a la vida moderna, però no entenen bé la gent ni a ells mateixos, es frustren i passen el dia enfadant-se i barallant-se. La nostra missió serà dissenyar un mapa d’emocions i sensacions que els serveixi de guia per conèixer-se més bé i poder-se relacionar en pau amb altres persones i trols.

Els docents disposeu d’una guia didàctica en la que trobareu tot el necessari per poder organitzar i dur a terme l’activitat i d’un document de missió (s’ha de descarregar seguint el formulari).

Amb aquest joc podreu treballar emocions i estats d’ànim amb les que ens trobem cada dia a les aules (enuig, ràbia, frustració,…).

#DiaEscolardelaNoViolènciailaPau