QUARTS DE FINAL XVI CERTAMEN LECTURA EN VEU ALTA 2020 (suspès)

Les dates dels quarts de final del Certamen de Lectura en Veu Alta que tindran lloc a la Sala d’actes dels SSTT d’Educació a les Terres de l’Ebre i els centres escolars de la Ribera d’Ebre que hi participen són:

1. DIMARTS 10 DE MARÇ: IE 3 d’Abril (Móra la Nova), Escola Les Eres (Vinebre), Escola Enric Grau i Fontseré (Flix)
  2. DIJOUS 12 DE MARÇ: Escola 1 d’Abril (La Palma d’Ebre), Escola Pàmies (Ginestar), Escola Sant Miquel (Ascó), INS Flix (Flix)
  3. DIMARTS 17 DE MARÇ: Escola Lluís Viñas (Móra d’Ebre), Escola Les Eres (Rasquera), Escola El Tormo (La Torre de l’Espanyol)
  4. DIJOUS 19 DE MARÇ: Col·legi Santa Teresa (Móra d’Ebre), Escola Sant Agustí (Riba-roja d’Ebre), Escola El Verger (Garcia)