Prova Cangur 2024. Inscripcions obertes

Un curs més el Departament d’Educació col·labora amb les proves Cangur de matemàtiques organitzades per la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM). Aquestes proves es realitzaran el 21 de març de 2024 i, com els anys anteriors, les proves abasten tots els nivells des de 5è de primària a 2n de batxillerat.

Termini d’inscripció: Fins el 30 de gener

Inscripcions: https://inscripcions.cangur.org/cangur/

Instruccions i bases de funcionament de les proves 2024

Objectiu de la prova: que l’alumnat participi i dediqui una estona especial a divertir-se tot resolent els reptes plantejats. Els problemes es basen més en el raonament i l’enginy que en coneixements matemàtics específics.

A qui va adreçadaa tot l’alumnat, des de 5è de primària fins a la secundària post-obligatòria. Hi ha una prova diferent per a cada curs,
tot i que algunes preguntes es repeteixen, atès que són vàlides per a diversos nivells escolars.

Com és la prova: El Cangur vol presentar idees per a unes “altres matemàtiques”. Podeu practicar-les, durant el curs, amb els enunciats
d’altres anys i també amb una possibilitat interactiva que hi trobareu a TeleCangur .