Projecte ENFOCAT a l’escola de Flix i a l’escola de Ginestar

L’escola Enric Grau Fontseré de Flix i l’escola Pàmies de Ginestar han compartit el projecte ENFOCAT promocionat pel Grup de Natura Freixe de la Reserva Natural de Sebes a Flix i el Departament de Territori i Sostenibilitat arran de l’incendi de l’estiu del 2019 que va arrasar part del nord de la Ribera d’Ebre.

Un projecte enfocat a la recuperació d’un espai natural proper a l’Ermita del Remei de Flix molt malmès per l’incendi , amb el suport del Camp d’Aprenentatge de Flix i amb l’objectiu de millorar la biodiversitat perduda implicant de la comunitat educativa, on l’alumnat de primària ha replantat espècies de plantes aromàtiques, ha instal·lat caixes niu, torres de biodiversitat, refugis per micromamífers,… i altres tasques mediambientals.

Consultant aquest article enllaçat trobareu més informació d’aquesta iniciativa docent riberenca.