PROGRAMA LECXIT: MILLORAR LA COMPRENSIÓ LECTORA

LECXIT és un programa que té per objectiu primordial millorar la comprensió lectora dels xiquets i xiquetes, implicant a escoles, famílies i voluntariat. Aquest projecte es va iniciar el curs 11-12 i en l’actualitat existeixen més de 200 punts LECXIT a tota Catalunya. Funciona gràcies a la participació dels voluntaris i voluntàries, que acompanyen l’alumnat en la lectura amb una tutoria individual per setmana. També és bàsica la participació de les escoles i de les famílies (disposen de material de suport per incentivar la lectura a casa).

Podeu visionar un vídeo promocional…aquí

Per sumar-vos al programa….aquí