PREMIS SAMBORI DE NARRATIVA ESCOLAR A LA RIBERA D’EBRE

El dissabte 15 de maig es van entregar els Premis Sambori de narrativa escolar de l’edició 2021 a Terres de l’Ebre. Des d’aquí volem felicitar a l’alumnat, docents i centres que han participat i als que han estat premiats:

. CEE Jeroni de Moragas: l’alumna Marjo T ha rebut el 1r premi ex aequo en la categoria individual de premis especials.

. Escola Lluís Viñas: l’alumne Albert CM de 6è de primària, ha estat el guanyador del 1r premi en la Categoria C (Cicle Superior).

. Institut Flix:  l’alumne Jan M  ha rebut el 2n premi de la Categoria D (1r ESO) i Andrew S el 3r premi de la Categoria F(Batxillerat)

. Institut Julio Antonio: les alumnes IreneCC i Aina JV han rebut el 2n i 3r premi de la Categoria E (Segon Cicle de Secundària).