PREMIS BALDIRI REIXAC CURS 2021-2022

La 44a edició dels Premis Baldiri Reixac. Vol impulsar i reconèixer els projectes educatius que donen resposta als reptes de l’educació del segle XXI, involucrant el màxim d’agents de la comunitat educativa convidant-los a treballar de forma conjunta des de les arts, la cultura i la llengua catalana per continuar construint una escola oberta, inclusiva i innovadora.

Inscripcions fins al 28 de febrer. Tingueu en compte que cada premi té un enllaç diferent d’inscripció.

Qui s’hi pot presentar? Escoles,ZERs, instituts, llars d’infants, centres de formació d’adults, escoles de música, d’art o d’arts escèniques, i escoles d’educació especial.

Important: Al Premi Baldiri Escola no s’hi podrà presentar un centre educatiu que ja hagi estat guardonat en una de les dues últimes edicions.

Consulteu les BASES (enllaç).

Ofereix un entorn d’acompanyament i fins a 40.000 € en premis per impulsar els vostres projectes:

• Premi Baldiri Escola – 10 premis de 3.000 €
    • Premi Baldiri Escola – Arts i reptes socials (5 premis). Projectes educatius que treballen per donar una resposta transformadora i inclusiva als reptes socials des de les arts i la cultura.
    • Premi Baldiri Escola – Arts i Llengua (5 premis). Projectes educatius innovadors que promoguin l’ús social de la llengua catalana mitjançant respostes creatives i transformadores articulades des dels llenguatges artístics.
  • Premi Baldiri Experiències – 20 premis de 500 €
    Reconeixem les experiències d’aprenentatge en grup dins i fora de l’aula que responguin de forma innovadora i a través dels llenguatges artístics i creatius a les necessitats dels infants i joves i als reptes educatius actuals, d’una manera especial, aquells relacionats amb la gestió emocional, una necessitat més present provocada per la Covid-19.

Els centres educatius poden:
1.Presentar diverses candidatures a una mateixa categoria.
2. Presentar-se a una o més categories.
3. Ser premiats en més d’una categoria.