PREMIS BALDIRI REIXAC 2021

Edició 20-21 dels premis Baldiri i Reixac que tenen per objectiu reconèixer centres educatius, mestres i personal docent que fan apostes valentes i de futur amb projectes innovadors, i volen impulsar nous projectes nascuts de la col·laboracióentre escoles i creadors culturals per transformar els centres des de la creativitat i les arts. La cultura emociona i permet imaginar nous escenaris i maneres de viure.

Data límit presentació candidatures: 11 de febrer de 2021

Quatre categories de premis:

• BALDIRI ESCOLA: adreçat a centres amb propostes transformadores, valentes i creatives, que treballen des del present per preparar els infants i joves per a aquest futur incert. Compromesos amb els reptes socials i culturals actuals abans i durant la pandèmia. Eduquen amb il·lusió i esperit crític, i amb la cultura, la llengua i les arts com a eines de canvi.
  • BALDIRI CONNEXIONS: per a projectes sorgits de l’aliança entre els centres educatius i les entitats culturals, que ofereixin solucions a reptes educatius i socials de forma creativa i potenciant la resiliència, i que transformin les escoles amb les arts. En especial aquells reptes que han nascut amb la pandèmia.
  • BALDIRI EXPERIÈNCIES: per a experiències d’aprenentatge que facilitin als infants les eines necessàries per fer front a l’emergència emocional sorgida amb la Covid-19. I que ho facin a través dels llenguatges artístics i creatius.
  • PREMI JOAN TRIADÚ: Categoria extraordinària amb motiu del centenari del naixement de Joan Triadú, impulsor i president dels Baldiri. Reconeixement a un centre educatiu que hagi excel·lit en l’ensenyament i l’ús del català.

Consulteu les bases…aquí