Novetat en préstec, tubs de percussió Boomwhakers, música i moviment

Disposem com a novetat en préstec: Kit de percussió de Boomwhackers, 28 tubs de notes per treballar la coordinació i experimentació en equip.

Recurs per a l’alumnat de totes les edats.

Els Boomwhackers són tubs de percussió de plàstic lleuger i buit que, depenent de la seva longitud, emeten un so/nota concret o un altre. Cada so està associat amb un color perquè el seu ús sigui més senzill i intuïtiu.

Produeixen so quan es colpeja un tub amb un altre, quan es colpeja al palmell de la mà o a una altra superfície.

Per què serveixen els BOOMWHACKERS?

• Per treballar en grup- Cohesió i dinàmiques de grup.
  • Fomenten la cooperació per crear harmonies i ritmes de manera conjunta. Creativitat musical compartida, inclusiva.
  • Per fomentar l’atenció i escolta de sons. Els tubs produeixen un so quan els colpegem contra un objecte o alguna part del cos.
  • Per treballar la coordinació corporal i psicomotricitat. Acompanyar a l’expressió corporal, coreografies i teatre.
  • A més ens poden servir per fer balls acompanyats de percussió, danses,…

A internet podem trobar molts vídeos amb exemples d’ús, coreografies i cançons.

Podeu contactar amb el CRP per la disponibilitat segons calendari escolar i necessitats dels centres.

Boomwhackers en diferentes colores que ponen en una escala en un campo de hierba