MAPA BEE BOT DEL PROJECTE FER

El mapa Bee bot és un recurs complementari del projecte Futurs Emprenedors Rurals que tenim en préstec als diferents CRPs que tenim centres participants. A la nostra comarca, el centre que participa és l’Escola Pàmies de Ginestar.

Trobareu tota la informació referent a l’espai web del mapa projecte FER. Us fem un extracte de la informació. El

[OBJECTIUS: 

  • Conèixer les comarques de Catalunya
  • Conèixer els sectors d’activitat i quina representativitat tenen en cada comarca
  • Conèixer iniciatives dels territoris rurals
  • Buscar, seleccionar i interpretar la informació de cada repte i del mapa
  • Despertar en l’alumnat l’interès davant l’aprenentatge de conceptes ja treballats a partir d’una nova proposta
  • Augmentar l’autonomia de l’alumnat
  • Desenvolupar habilitats per treballar en equip

CARACTERÍSTIQUES DEL MAPA: mida total d’aproximadament 2.60m x 2.60m. Format per 16 peces tipus trencaclosques que els alumnes han de resoldre abans de començar l’activitat. 

CONTINGUTS QUE ES TREBALLEN:

  • Normes que regeixen la interacció oral: torns de paraula, respecte per les opinions dels altres (Àmbit lingüístic)
  • Ús del raonament espacial en la utilització del mapa de Catalunya i la planificació d’itineraris (Àmbit matemàtic)
  • Activitats econòmiques del territori i sectors de producció. Tipus d’empreses de la Catalunya rural (Àmbit de coneixement del medi)
  • Organització territorial de Catalunya (Àmbit de coneixement del medi)
  • Programació i robòtica educativa: bee-bots, etc. (Àmbit digital)
  • Actitud crítica en l’observació i la interpretació de la realitat (Àmbit d’educació en valors)
  • Actituds que contribueixen al benestar emocional del grup (Àmbit d’educació en valors)]

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>