L’acompanyament emocional a l’escola de Flix!

Us volem compartir un material molt interessant que ha realitzat la mestra de suport a la inclusió de l’escola de Flix, psicopedagoga i formadora d’Educació emocional Raquel Sánchez Segarra. Aquest material pretén oferir un punt de partida  per crear espais d’ ESCOLTA  ACTIVA, GESTIÓ EMOCIONAL I ACOMPANYAMENT des de les escoles; repte educatiu més que necessari: imprescindible durant aquest dies si aspirem a una educació integral que prepari per a la vida.

Us agraïm la feina que heu fet des de la Comissió de Convivència per totes les propostes que heu anat realitzant durant aquest confinament, que us han permés unir-vos, apropar-vos i un cop més establir lligams, fent anar de la mà família-escola i Comunitat fent xarxa en el repte d’Educar amb una mirada pròpia de l’Educació 360.