LA MEVA REGLA, LES MEVES REGLES #divendrescoeducatiu

Projecte “La meva regla, les meves regles”, que té com a finalitat promoure l’educació menstrual i facilitar l’accés als productes menstruals reutilitzables a l’alumnat d’educació secundària. Iniciativa impulsada pel Departament d’Igualtat i Feminismes en coordinació amb el Departament d’Educació, el Departament de Salut i el Departament d’Acció Climàtica i Agenda Rural.

Consisteix en una intervenció adreçada a tot l’alumnat de 3r d’ESO (14-15 anys) que consta de dues accions:

.Taller d’educació menstrual desenvolupat per les llevadores de les unitats d’Atenció a la Salut Sexual i Reproductiva (ASSIR) i les infermeres del Programa Salut i Escola (PSiE). Es tracten els temes:

• Autoconeixement del cos.
  • La menstruació i el cicle menstrual.
  • Mites i tabús existents al voltant de la menstruació i el cicle menstrual.
  • Coneixement i ús dels productes menstruals reutilitzables.

.Distribució gratuïta de  productes menstruals reutilitzables (una copa menstrual, unes calces menstruals i una compresa de tela) entre les alumnes i persones menstruants.

Accediu a la web del programa…clicant aquí

Podeu accedir a les nostres publicacions relacionades amb el treball de la menstruació clicant aquest enllaç.