JORNADA FORMACIÓ EMPRENEDORIA FER CURS 21-22

El Consoci GAL Noguera Segrià Nord, juntament amb el Centre de Recursos Pedagògics de la Noguera han organitzat per al 7 de setembre la primera sessió de la formació en línia del projecte Futurs Emprenedors Rurals del curs 2021-2022 sota el títol: Projecte FER: l’emprenedoria a l’escola.

Aquesta sessió va adreçada a tots els centres que s’incorporen de nou al programa i a aquells que es volen informar i conèixer-lo.

A la nostra comarca, aquest curs s’incorpora al projecte l’Escola Pàmies de Ginestar.

Per tal de rebre l’enllaç a la primera sessió cal inscriure’s en aquest enllaç: